5/13/2011

Temă pe acasă

ACTIVITATE INDIVIDUALĂ I. pentru studenţii grupei de masterat, anul I, specialitatea „Comunicare şi PR” şi „Administrarea afacerilor”

FACEŢI O ANALIZĂ DETALIATĂ CU REFERIRE LA O COMPANIE ÎN BAZA UNEI OBSERVĂRI, A PROPRIEI EXPERIENŢE, A CONSUMULUI DE BUNURI SAU SERVICII, ÎNCERCÂND SĂ SOLUŢIONAŢI URMĂTOARELE PROBLEME:
1. Descrieţi amplasamentului, arhitectura, design-ul, ambianţa şi exteriorul companiei (magazin, companie, cafenea, restaurant, întreprindere de comerţ sau service), prin aprecierea cu note şi daţi un comentariu;
2. Apreciaţi şi descrieţi prin puncte forte şi puncte slabe a interiorului;
3. Caracterizaţi personalul de contact sau nemijlocit implicat în vânzare/prestare după următorii indicatori: look, inteligenţă, performanţă, amabilitate, comunicare, inteligenţă;
5. Constataţi câteva elemente care diferenţiază compania faţă de ceilalţi concurenţi cunoscuţi de D-stă şi ceea ce va determinat să  apelaţi la această companie;
7. Comentaţi care funcţie a companiei, după părerea D-stă, este scăpată sau nedezvoltată.
8. Dacă aţi fi angajatul companiei date ce aţi face şi dacă aţi fi managerul şef, dar nu proprietarul ce aţi face, ca rezultat la constatările din punctele 1-7, aceasta ca concluzie.
Prezentarea se va realiza pe max. 5-6 pagini, poate fi însoţită de poze, tabele şi reprezentări, termenul de prezentare
2.05.2011- ziua în acre ne întâlnim la ore.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pune a tale două copeici