Oamenii n-o să-ţi cumpere produsul dacă eşti pisălog, ci numai dacă reuşeşti să le atragi atenţia.
În locul anarhiei ignoranţei, noi preferăm disciplina cunoaşterii. Căutăm cunoaşterea cu tot atâta sârg ca porcii care caută trufele. Un porc orb poate să dea de trufe, dar e un lucru folositor să afli că ele cresc în pădurile de stejar.
Angajăm domni adevăraţi şi cu mintea brici.
Consumatorul nu e un prost. El poate fi chiar soţia ta. Nu-i insulta inteligenţa.
Dacă în campania ta nu ai o Mare Idee, ea va trece neobservată ca un vapor care navighează noaptea.
Doar afaceri de mare clasă, făcute cu clasă.
Niciodată să nu creezi că o reclamă pe care nu ai vrea ca familia ta să o vadă.
N-o să găsiţi nicăieri o statuie ridicată în cinstea unui comitet.
Cred în proverbul scoţian "Munca grea nu a omorât niciodată pe nimeni" - oamenii mor de plictiseală, de inimă rea sau de boală. Ei nu mor de muncă grea.
Este important să-ţi recunoşti greşelile şi, mai ales, s-o faci înainte să fii acuzat de ele.
Marile idei sunt, de obicei, idei simple.
Alungă câinii care urlă a pustiu.
În cele mai bune firme, promisiunile sunt întotdeauna onorate, indiferent câţi nervi şi cât timp ar costa.
Schimbarea este sângele nostru.
Spune adevărul, dar fă în aşa fel încât acest adevăr să sune fascinant.
Oamenii nu cumpără de la mincinoşii lisiţi de maniere.
Tolerează geniul!
Niciun producător nu s-a plâns vreodată că reclama lui a vândut prea mult.
În locul anarhiei ignoranţei, noi preferăm disciplina cunoaşterii.
Îi admir peoamenii bine-crescuţi şi care-i tratează pe ceilalţi în mod uman.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Pune a tale două copeici