2/16/2013

cum am fost agresat

O mică introducere
În ziua de miercuri, 13 februarie, căminul de pe strada Pentru Zadnipru 4/2 a fost deconectat de la energia electrică din cauza datoriilor. De joi pân vineri sora a stat la noi. E clar că e dificil să stai 3 zile fără lumină, când şi pentru a face mâncare e nevoie de energie electrică. Dar mai ales că trebuie să ai grijă şi de un copil mic. Vineri, pe la amiază, căminul a fost reconectat la lumină. Pe la ora 19.15 soara a fost apelată de către soţul ei şi înştiinţată că trebuie de urgenţă să vină să prezinte facturile achitate, de altfel îi taie lumina.
În 10 minute deja eram la faţa locului. Grupul de oameni făceau deconectări la etajul 3. Sora a prezentat facturile, eu am dus nepoţelul în casă, cumnatul a plecat la magazin.
Eu am luat camera şi am mers să documentez cazul. Era clar că se produc ilegalităţi.

Vedeţi ce-a urmat:


Acolo unde e întuneric pe câteva secunde, în timpul agresării, camera mea a cedat. Doamna care sare asupra mea, contabila ACC 55/37 a apucat de display şi dorea să-mi rupă camera din mâini. Femeia din stânga încerca să-mi scoată centura de siguranţă a camerei. Eram tras de ei în toate părrţile. Strigam disperat ajutor. Ceream ca cineva să cheme poliţia. Îi rugăm ă-şi dee seama despre ce fac, să nu mă agresezi  Erau prezenţi cel puţin 20 de oameni. Nimeni nu a sărit să mă ajute. Din spate un bărbat stătea cu pumnul gata să mă lovească. Doreau să mă scoată forţat afară şi să-mi lămurească drepturile cu pumnii. Tot acest calvar a durat nu mai mult de 2 minute. Nu ştiu cum am sărit din gloata ceea de sălbatici. La 19.33 am solicitat intervenţia poliţiei. Peste 10 minute, am urcat cu 2 poliţişti. Omul legii a întrebat cine e persoana care m-a agresat. Contabila a zis: ca să nu mă căutaţi - eu îs. Şi a sărit iarăşi asupra mea. Camera din nou a cedat.

În spatele înregistrării, un cetăţean revoltat striga la mine întrebându-mă dacă am să-i pltătesc eu carnea din frigider care i s-a stricat....

Cel puţin 3 nereguli pe care eu le-am depistat:
1. căminul a fost deconectat de la lumină fără un aviz de preîntâmpinare
2. acel grup de agresori tăiau umina duă bunul plac, fără a întocmi cel puţin un proces verbal
3. contabila strângea bani de ladatornici fără a oferi cel puţin o recipisă

Am fost la comisariatul nr.2 şi am depus o plângere pe aşa zisa contabilă. Urmează să prezint dovezile video.

Credeţi că aceşti oameni au auzit de Constituţie?!
Ştiu ei oare despre Articolul 34?


Prieteni, voi ce părere aveţi?



Un comentariu:

  1. atunci cînd se ceartă cineva, prefer să nu critic părţile, deoarece fiecare are dreptatea sa în măsuri diferite, dar cazul dat în cap nu se leagă. problema fiind deconectarea energiei electrice a blocului, de ce s-au aninat de capul tău ? nu am ascultat cine şi ce vorbea, dar nu înţeleg totuşi care a fost motivul atacării ? camera ? a cîta oară mă conving că o bună parte a lumii de la noi este complet lipsită de curaj şi trăieşte într-o aluzie puternică că totuşi îl deţine. efectul de cireadă la noi este dezvoltat foarte bine şi asta se vede în video bine. toţi ga-ga-ga ga-ga-ga şi incapabili să opună rezistenţă celui ce cu adevărat îi încurca. oamenii sunt orbiţi de propria prostie şi faptul că trăiesc abia legînd capetele, dau vina pe alţii. nimeni nu este vinovat în ceea că abia leagă capetele decît însuşi propriul ego de care preferă să aibă cea mai mare grijă. nici o idee nouă în cap, nici un gînd neobişnuit, nici o dezvoltare personală, nici o salutare optimistă pentru omul care îl vezi trecînd pe alături, doar critică, critică, critică precum că alţii trebuie să se înveţe să trăiască şi îi încurcă. critica aceasta şi lipseşte oamenii curaj fiindcă aşteaptă ca ceilalţi să schimbe ceva pentru ei. Domnule autor ! ai şi vei avea tot respectul meu.

    RăspundețiȘtergere

Pune a tale două copeici